,


mandag 12. mars 2012

Guilty Pleasures av Laurell K. Hamilton

Tittel: Guilty Pleasures

Forfatter: Laurell K. Hamilton

Utgivelsesår: 1993

Antall sider: 326

Cover: Love it!

Passende alder: 15+


Anita vekker zombier fra de døde. Det er jobben hennes. Hobbyen hennes er å drepe vampyrer. Det er det tydeligvis noen andre som liker å gjøre også, for vampyr-lik dukker opp overalt. Og vampyrene leier inn Anita til å finne ut hvem som står bak.

Tanker: Anita var en kjempefin hovedperson, en skikkelig tøffing som ikke hadde noe problem med å si hva hun mente. Hun var også morsom, det var mange ganger jeg måtte smile for meg selv mens jeg leste.

Jeg hadde et problem med skrivemåten, selv om jeg ikke klarer å sette fingeren på hva. Jeg merket bare at jeg skumleste, og hadde lett for å hoppe over partier. Det gjør jeg ikke i bøker jeg elsker, da suger jeg til meg hvert ord.

Kunne godt tenkt meg at det var litt mer interesse for menn i boka, iallefall en hun var litt keen på. Det er et par kyss her og der, men det er ikke fordi hun har lyst.

Konklusjon: Ikke den beste boka jeg har lest, langt fra den verste. Underholdende, men jeg kommer ikke til å lese oppfølgeren..


Karakter: 4 (av 6)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar