,


onsdag 27. juni 2012

Divergent av Veronica Roth


Titte: Divergent

Forfatter: Veronica Roth

Utgivelsesår: 2011

Antall sider: 487

Cover: Passende

Passende alder: 17 +

Beatrice Trish må ta et vanskelig valg. Abnegation (for de som alltid setter andre først), Candor (de ærlige), Amity (de fredfulle), Dauntless (de modige) eller Erudite (de smarte) vil fra nå av bli hennes fremtidige hjem. Tør hun å forlate familien sin for å gjøre det riktige? 


Tanker: Har hørt mye bra om denne boka, og når jeg fikk den i posten ble jeg umiddelbart litt glad. Jeg elsker lange bøker! Boka fanget meg med en gang, og jeg leste hele greia på en dag.

Hovedpersonen er herlig, den dystopiske verdenen fungerer veldig bra, og det er noe som skjer hele tiden. Romansen er supersøt, og det er masse slossing.

Konklusjon: Love it! Anbefales sterkt, uten tvil en ny favoritt. 


Karakter: 6 (av 6) 

1 kommentar:

  1. Skjønner fortsatt ikke at jeg ikke har lest denne boka enda :O

    SvarSlett