,


mandag 9. juli 2012

Angels' Blood av Nalini Singh

Tittel: Angels' Blood

Forfatter: Nalini Singh

Utgivelsesår: 2009

Antall sider: 339

Cover: Meh

Passende alder: 18 +

Elena jakter på vampyrer, og hun er god til det. Så god at erkeengelen Raphael leier henne inn til en ekstremt farlig jobb. Engler er dritskumle (og dritpene) så Elena har ikke lyst til å ta jobben, men hun ser ikke noe annet valg om hun skal ha en sjanse til å overleve. 


Tanker: Jeg liker veldig godt at engler lever åpent i denne verdenen - det er første gang jeg har lest om det. Og jeg liker når det er noe nytt, samtidig som noe kjent. Englene lever sammen med mennesker, men på grunn av alder og visdom er de ledere.

Elena og Raphael blir såklart veldig tiltrukket av hverandre, selv om Elena kjemper i mot. Boka er veldig sexy, og det er tydelig at det er det som er hovedgreia i boka. Resten av plottet havner på siden, og blir litt uinteressant.

Konklusjon: Enkel og relativt rask å komme igjennom. Veldig mye av boka handler om sex og flørting, men ikke forvent så mye mer enn det. Den sexye delen er veldig sexy, men resten blir litt kjedelig. Det er egentlig mer en erotisk historie, enn paranormal. 


Karakter: 4 (av 6)

1 kommentar:

  1. Har ikke vært borti den forfatteren før,men bra omtale!
    SV;Hei. Jeg gikk på utforming på bloggen og klikket på legg till widget og deretter bilde. Der kan du laste opp bilde av boken du vil lese. Antall bøker jeg leser fikk jeg på (http://www.languageisavirus.com/nanowrimo/word-meter.html=). Det er en kode fra den nettsiden du legger til i sidemenyen og der kan du endre teksten på den til å stå feks: 3 av 12 bøker er lest osv. Vet ikke om det var det du lurte på Eller om det er listen over bøker jeg har lest?

    Takk for link! Skal linke til bake til din blogg:)

    SvarSlett